Search This Blog

Saturday, June 29, 2013

VAN FONFRIA NA SARRIA

Ek moet eers gister finaal afsluit voor ek by vandag kom. Ons hoogste punt gister was 1300m bo seespieël. Die hoogste berg wat ons nog moes oor was 1600 m. Ons het toe begin sak na 600m. Gisteraand slaap ons toe in die privaat Albergue. Ons aandete is 18:30 en ons eet almal saam aan en groot tafel. Spyskaart teen €9: Plaaslike groente sop, kalfsvleis-bredie met  plaaslike amandeltert as nagereg. Daarmee saam brood en wyn. Ons eet in oordaad, daar is soveel kos dat ons dit nie naastenby kan opeet nie, brood en wyn ook in oorvloed. Ons beker word weereens vol gemaak.

Ek slaap beter as al die vorige nagte, maar dit beteken eintlik nie veel nie. Indien jy 'n ligte slaper is, bring vir jou 'n generiese slaappilletjie saam wat jy sommer by Discem kry. Ek het nie en is spyt daaroor. Ek is vroeg wakker en na koffie en roosterbrood met konfyt (weer vra die tannie of ons nog wil hê) is ons 7 uur op pad, maar vanoggend is ek dood.  Ons is steeds besig om berg af te beweeg. Dit bly seerder en moeiliker as die uitklim. Ons is 9 uur by die eerste dorp, Triacastela. Ek sê vir Ansie ons moet oorslaap. Dis egter heeltemal te vroeg. Die Albergues maak eers 13:00 vir die pelgrims oop.

Ons koop voorraad vir die volgende skof. Die probleem is dat daar bykans geen dorpie op die volgende stuk pad is nie. Ons is besig om deur plase en woude te stap. Sarria lê 21km ver en ek is klaar dood, maar Anise meen ons druk deur. Ons stap deur die  mooiste landskappe en bergpadjies, stop by 'n fontein in die berg waar ek vinnig ons melk in die stroom koud maak en ietsie eet. Ons druk deur. Ultreia!

By 14:30, na ongeveer 29km, strompel ons Sarria binne. By die eerste straatkafee stop ek en bestel twee biere. Hier plaas hulle die bierbekers in die vrieskas. Wanneer hulle die koue bier dan tap, het die boonste lagie fyn ys in - verfrissend. Ons gaan vanaand en more aand hier oorslaap. Nou rus ons eers goed en stap Maandag verder.

Nog praktiese raad: Klere, wat vat jy? So min as moontlik - 3 stelle. Indien jou klere binne 4 ure kan droog word, is hulle reg vir die stap.
Begin betyds oefen met jou klere skoene en rugsak. Indien jy aktief is, draf of stap of gym, gaan dit tot jou voordeel wees. Moenie dink die Camino is 'n walk in the park nie.
Hoeveel keer het ek al oor skoene iets gesê? Indien jy twyfel oor jou skoene, skry ander!

Belangrikste: Hierdie is 'n reis na binne, jy word van pritensie gestroop. Los jou godsdiens, grimeersak en veilige ruimte by die huis. Dit gaan jou terug hou. Jy stap die Camino om weer die ware "jy" raak te loop.
Jou reisgenoot.
NS Dankie vir die boodskappe en reaksie op die blog. Ons waardeer. Jy is welkom om te reageer en vra te vra.

No comments:

Post a Comment