Search This Blog

Tuesday, June 4, 2013

GADGETS, ROETES EN INPAK

Ons het die rugsakke gepak om die gewig te bepaal. My sak is 9 kg wat 1kg water insluit en drie stelle klere. Ansie se sak weeg ook 9kg met vier stelle klere!

Waterbottels
Ek gaan twee 500ml bottels dra. Die raad wat ek gekry het, is gebruik sommer 'n weggooi bottel wat jy by enige winkel koop. Maak seker van die tuit van die bottel dat hy lekker drink. Die voordeel, hulle kraak gewoonlik nie maklik nie, kan weg gegooi word en is lig. Nadele, jy kan nie jou water koel hou nie. Ek het dus twee 500ml waters by Woolies gekoop. Ek hou van die sagte plastiek en drink maklik met die tuit wat toe druk.

Gadgets
Weereens sal ons eers na die tyd weet of die goed gewerk het. Ek het twee Leatherman  produkte gekoop, 'n basiese knipmes en 'n tool met 'n skêr, kort lem, vyl en tweezer in. Laasgenoemde is vir eerstehulp doeleindes, pleisters ens. 'n Mes is een van die basiese gereedskapstukke wat moet saam. Hoekom Leatherman? Wel hulle is uiters lig en gewaarborg. Die ander mes was sommer een met 'n langer lem vir brood en kaas se sny. Ansie reken ek wil net speelgoed saam vat.

Kaarte
Dit is belangrik dat jy goed sal bepaal van waar jy wil stap. Indien jy nie die volle roete wil stap nie, moet jy êrens in die middel begin. Dit lyk vir my of dit redelik maklik is om by meeste van die dorpe uit te kom, hetsy reguit van Madrid lughawe of van een van die stasies in Madrid. Onthou daar is nie meer direkte vlugte na Madrid nie. Jy moet dus êrens oorstop. Lufthansa was ons beste opsie. Maak egter seker vooraf dat jy weet hoe om van die lughawe by die stasie te kom en van watter stasie jou trein vertrek. Bespreek die treinkaartjie van hier af oor die internet www.renfe.com . Hoe langer jy vooraf bespreek hoe goedkoper. Besluit ook hoe jy van Santiago weer terug kom in Madrid. Ons vlieg terug, http://www.ryanair.com/en was goedkoper as die trein.

Skoene
Die skoene voel op hierdie stadium goed. Les geleer – enige paar stapskoene gaan nie werk nie. Prysgewys kan jy maar begin kyk vanaf R1000, dit strek egter tot R25000.

Lesse reeds geleer
Toets alles vooraf! Ek het nou al 'n pak pleisters na Dischem terug gevat omdat dit nie plak nie. Maak seker jy koop ordentlike toerusting. Jy hoef nie die duurste te koop nie, maar jy wil nie aan daardie kant gaan sukkel nie. Maar nou ja, ons het nog niks getoets voordat ons nie die eerste tree op die Camino gegee het nie.

Ons vlieg oor 13 dae.

"Ultreia, Suseia, Deus adjuva nos"



No comments:

Post a Comment