Search This Blog

Wednesday, June 19, 2013

SAHAGUN NA HERMANILLOS DE LA CALZADA

Ons het heerlik geslaap. Rustige ontbyt en toe moes ons die pad vat. Dit reën! Ons het ongeveer 12 km om te stap. Ons het besluit om rustig te begin. Die roete wat ons vandag loop is die een wat minder verkeer dra - Via Romana. Ons poog om aan alles gewoond te raak, omgewing sowel as toerusting, dis koud en nat, maar ons is mos hier vir die belewenis.

Sommige van die perigrinos is nie eens lus om te groet nie, maar "moenie hulle oordeel nie, wees op die uitkyk vir die wat jou beker die dag moet volmaak." Ons ontmoet twee Amerikaners, 'n man en vrou, hulle is seker ons ouderdom, maak 'n geselsie en stap verder wyl ons eers by 'n kerk stil raak en mense by die huis aan die Vader opdra.

Later kry ons 'n Finse juffrou, sy beweeg. Ons ontmoet haar weer by die munisipale herberg vanwaar ek nou gou die blog ding kan doen. Ons is na dag een en 13 km gedaan. Die stort is warm, mense vriendelik en ons eet die heerlikste perigrino spyskaart (Ek wou nog altyd haasvleis probeer). Ons deel ons slaapplek in ons oop-kamer met nog twee ander. Waar ek hier in die eetkamer sit, hoor ek reeds hoe snork een - 17:00.

Wat ek oor die munisipale Albergue gelees het, lyk die een baie goed. Privaatheid is min, maar die tannie wat na alles omsien is vriendelik na 'n aanvanklike misverstand wat ek nou nog nie weet wat gebeur het nie. Duidelik voel sy sleg oor die saak want sy het nou reeds twee keer my aan die arm kom vryf terwyl sy iets verduidelik. Leer betyds Spaans, dit maak dit soveel makliker.

Tot môre (as daar internet is).

No comments:

Post a Comment