Search This Blog

Tuesday, June 25, 2013

RABANAL NA MOLINASECA

Gisteraand sluit ons die dag af met die Pelgrimsdiens in die kapel. Die diens is mooi, skoon en in eenvoud. In Latyn seën die priester ons weer, dieselfde seën waarmee Sybrand ons verlede Sondag mee weggestuur het. ".....wees U hulle skadu in die hitte, hulle lig in die donker...." Vanoggend toe ons 07:00 vertrek hang die maan in die weste oor ons, terwyl die son in die ooste agter ons skyn. (Sien foto)

Toe raak ons geld op, nee, nie soos in op-op nie, net soos in die beursie is leeg. EN AL DIE DORPIES HET NIE 'N KITSBANK NIE. Dra dus minstens €50 by jou, ten alle tye. Die implikasie is dat ons agter geld moet aanloop. Dit maak jou dood. (Lewensles wat ek sal onthou.) Ons wou op 20 km oorslaap, maar kan nie betaal nie. Dus moes ons 26 km stap.

Nou vra jy wat is 6 km tussen vriende? Wel, wanneer jy reeds 11 km die berg uit is en nou begin sak teen die berg af in 40 grade, dan is dit 'n verskil met 'n "f". Ons stop en vra waar die naaste kitsbank is, alles natuurlik in my beste Spaans. Volgende dorp is die antwoord. Ons rehedreer met twee koues en tappas en stap verder die berg af. Ansie verjaar en sy is glad nie beindruk nie. Ek volg dan die gidsboek!

Ons stap na 15:00 by die oase in en ek bespreek in by die eerste hotel. Dit is darem my vrou se verjaarsdag. Hopelik kan ons vanaand goed uitrus. Ons stap steeds goed met geen groot probleme nie (waarvoor daar nie pille is nie.)

Ons het vanoggend by die tweede gedenkteken verby geloop waar 'n perlgrim in die onlangse verlede oorlede is. Dit is dan wanneer jy dankbaar is dat jy doen wat jy doen. Ek is seker my mede-pelgrim het in vrede gegaan. Die reis berei jou tog ook op 'n manier voor vir die ewige reis.

Ons het ook vanogged by die La Cruz de Ferro ons volgende tree in die proses van aflê voltooi (sien foto). Dit is 'n punt op die roete waar jy simbolies by die kruis 'n klippie plaas. Onthou dis 'n pelgrimsroete waar die eerste pelgrims by die graf van Sint Jakobus hulle finale gebede wou bring om dan by Finister - die einde van die wêreld, hulle klere te verbrand, in die see te swem en terug te keer as nuwe volgelinge.

Ansie los 'n klippie van die Karoo uit haar kinderdae. Ek los 'n Portugese munt wat ek gekry het toe ek 10 was (Dis daardie vals munte wat hulle destyds by Shell uitgegee het waar my pa petrol op die boek ingegooi het teen 5c/l.) Ek hang ook my Koptiese kruisie teen die groot kruis. Dit was waar die pad in my lewe gevurk het toe ek die Koptiese kruis ontdek het.

Dankie vir die gelukwense met Ansie se verjaarsdag en boodskappe van bemoediging. Ons waarder dit. Ewald jy is in my gedates. Jy het mos die reis voltooi. My broer hoe het jy dit voltooi met daardie skoene? Hier sien ek nog gereeld skoene wat agter gelaat word.

Vannag rus ons, hopelik, goed.
Ons reis goed.
Ultreia!
Suseia!

No comments:

Post a Comment