Search This Blog

Monday, June 24, 2013

VAN ASTORGA NA RABANAL

Ons het vandag begin om die berg oor te steek na Galisio. Dit was 'n klim van 21 km. Ons bereik egter eers môre die hoogste punt van ons roete. Inderdaad, wanneer jy dink jy het 'n hoogtepunt bereik, moenie daar stop nie. Daar lê nog baie voor.

Ons slaap oor by 'n Albergue wat deur die Benidiktyne beman en bestuur word. Uiters skoon en gasvry, met middag tee wat 16:30 bedien was. Die Albergues bestaan uit slaapsale met stapel-beddens. Alles word gedeel - kombuis, storte en slaapsale. Daar kan tot meer as 100 by so 'n Albergue oorbly. Ons het vooraf op die internet - Conformity of St James - 'n lys gekry van die wat hulle aanbeveel. Dit bly 'n aanpassing om so met ander saam te leef. Dan dink ek aan die gemeente in Handelinge wat alles gedeel het..... (ek het op hierdie reis al meer as een maal myself gevra hoe ver mis ons nie die punt nie.)

Ons stap die berg uit en vind weer hierdie skoen (sien foto). Hoe gaan hierdie persoon die volgende 242 km na Santiago stap? Duidelik het hierdie persoon besluit dat dit wat hy/sy die meeste nodig het vir die reis, hom/haar terughou. Ja, so is dit mos; dit wat ek meen ek die meeste nodig het in die lewe, is dikwels die dinge wat my die meeste terughou. Laai af! Reis lig! Dit is tog die reis na binne wat die meeste vreugde bring. Daarvoor moet jy egter die ego aflê. Ai! Ons het die bedompige ego tog so nodig, terwyl die ware ek kan sweef op hoë plekke.

Ons is môre reeds 'n week op die pad, het 138 km gestap en daar is nog 242 km oor. Ons stap tot dusver goed, ons is dankbaar.

Groete.
NS Dankie vir almal se kommentaar op die blok en "likes" op FB. Ons waardeer.

No comments:

Post a Comment