Search This Blog

Thursday, June 13, 2013

GEREED OM TE VERTREK



So, gister val Ewald en Danie, twee kolegas van Modimolle hier by my in. Ewald het al die Camino gestap, ek het al vroeër verwys na die raad wat ek by hom gekry het. Ons drink koffie en kuier oor 'n klomp sake, maar veral die Camino. Ewald gee vir oulaas raad: “Luister na jou liggaam, as jy moet rus, doen dit. Indien jy die bus moet vat om te herstel vat die bus, onthou om jou Camino-paspoort gereeld te stempel.” Daar is steeds te veel vrae wat ek het om te vra. Ons sal dit later oor die net doen.

Ons praat weer oor die doel van die stap. Om jou rugsak te dra is deel van die simboliese dra van jou “pakkie”. Die Camino gaan oor aflê en nuut optel, opstaan en verder reis. Voor hulle vertrek, bid Ewald eers vir my. Hy bid dat dit vir my en Ansie 'n geseënde en veilige reis sal wees. Skielik in die oomblik beleef ek iets van die misterie van die reis, een pelgrim wat 'n ander pelgrim onvoorwaardelik aan die Here opdra...

Ons sakke is gepak, alles is reg. Nou is dit die laaste paar detail dingetjies wat aandag moet kry. 'n Vriendin bring 'n pakkie maag-medisyne, eetgoedjies en 'n klein buisie wondergom. Daar word geld in my bankrekening inbetaal van 'n onverwagse oord. Ons het twee nagte se akkommodasie in 'n pragtige hotel in Madrid geskenk gekry. Ons sal dit benut aan die einde van ons reis. So seën die Here ons reeds met hierdie reis wat nog nie eens begin het nie, of dalk het dit?

Dankie aan almal wat vir ons bid, goeie wens toe wens en ons reis op verskeie maniere besonders maak. Ons hoop ons sal julle op hoogte kan hou soos ons reis vorder.

No comments:

Post a Comment